FAQ – Ofte stillede spørgsmål

Her finder du svar på de spørgsmål vi oftest får stillet i kundeservice.
Finder du ikke svar på dit spørgsmål herunder, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice på telefon 70 15 10 30.

Praktisk info

Bestilling

Hvor lang tid før festen, skal jeg bestille?
Vi anbefaler, at du bestiller maden ligeså snart, at du har besluttet datoen for din fest. Så er du sikker på, at vi kan levere til dig. Du kan altid uden beregning ændre på menu og/eller kuvertantal frem til 8 dage før festen. Det er dog muligt at bestille mad indtil få dage før festen. På vores webside kan du bestille op til 4 dage før.
Er der mindre end 4 dage til festen? Så ring til vores kundeservice på 7015 1030 – der er en god chance for at vi kan hjælpe dig. Bestiller du mindre end 8 dage før, tillægger vi dog et mindre hastegebyr på 10 kroner pr. kuvert.

Hvor mange skal der bestilles til, når der er børn i selskabet?
Er børnene under 6 år, kan de godt være to om at dele en kuvert. Husk dog at bestille ekstra af de retter, der er portionsanrettet som f.eks. forretter og desserter. Vi har også en børnemenu lavet til de mindste i selskabet.

Hvad er det mindste antal kuverter, jeg kan bestille?
Som udgangspunkt skal der bestilles 10 kuverter. På enkelte menuer er det dog muligt at bestille helt ned til fire kuverter. Minimumsantallet fremgår ved hver menu.

Hvad hvis mine gæster har særlige behov/ønsker fx diabetikere eller vegetarer?
Vores kundeservice har stor erfaring i at rådgive omkring mad til gæster med særlige behov, så vi anbefaler, at du ringer og tager en snak med dem. De kan oplyse dig om, hvilke allergene ingredienser, der er i vores mad. Din gæst er også velkommen til at ringe selv.

Ændringer i en ordre

Kan der ændres i menuerne?
Det er ikke muligt at udskifte retter i vores fastsatte menuer. I vores design-selv menuer er det dog muligt at sammensætte menuen præcis som du ønsker.

Hvor længe kan jeg ændre i kuvertantallet?
Du kan ændre i antallet af bestilte kuverter helt frem til 8 dage før levering.

Kan jeg ændre leverings- og afhentningssted?
Du kan ændre i leverings- og afhentningssted helt frem til 8 dage før levering.

Betaling

Hvordan betaler jeg?
Du betaler med dit betalingskort på siden. Det er nemt, gebyrfrit og vi trækker først beløbet fra dit kort få dage før leveringen.

Hvad hvis betalingsfristen er overskredet?
Skynd dig at kontakte vores kundeservice på telefon 7015 1030.

Hvad koster maden?
Alle priser på mad er pr. kuvert, og alle priser er oplyst inklusiv moms. Udover prisen på maden skal du betale et mindre miljøtillæg som blandt andet dækker omkostninger til renovation, vandafledning, olie og emballageafgift.

Derudover kommer der leveringsomkostninger.

Gode råd

  • Husk at have den nøjagtige leveringsadresse med vejnavn, husnummer samt postnummer og by klar ved bestilling.
  • Husk at have et mobiltelefon nummer, så vi kan ringe dig op på selve dagen samt sende sms service.
  • Skal I andet på festdagen f.eks. i kirke inden festen, er det en god ide at finde en hjælper, der kan tage imod maden.
  • Husk i dit menuvalg at tage højde for de køkkenfaciliteter, som du råder over på feststedet

Find din leveringspris

Vi leverer maden direkte til døren ligesom vi afhenter den tomme service efter festen – Tast dit postnummer og find din pris.

Den varme mad leveres i termokasser så den kan komme direkte på bordet uden at skulle varmes. Når du bestiller vælger du den ønskede spisetid og vi angiver et leveringsinterval på 1,5 time ud fra dette. Dagen før levering modtager du en SMS, hvor der er angivet et 45 minutters leveringsinterval.